We zijn verhuisd!

Ons nieuw adres : Carrettestraat  10 F/G  unit C3   te 2170 Merksem

Ruime parking voorzien op de site achteraan

De openingsuren zijn dezelfde gebleven van maandag tot en met vrijdag van 09 u tot 17 u.

Opgelet wij zijn open elke eerste zaterdag van de maand

Algemene vragen

Ergoline is doorlopend open:
Maandag tot vrijdag van 9.00u tot 17.00u
Vanaf september zijn we steeds geopend de eerste zaterdag van de maand: 10.00u - 16.00u.

U kan onze toonzaal vrij bezoeken tijdens de openingsuren en alle meubilair rustig uittesten. Uiteraard kan u steeds beroep doen op één van onze medewerkers bij vragen. Wilt u graag de inrichting bespreken van een grotere ruimte of project? Maak dan best even een afspraak zodat wij zeker genoeg tijd voor u kunnen inplannen.
Bij Ergoline verkopen we zowel aan bedrijven als aan particulieren. Iedereen is welkom!
Levering en montage

De levering wordt verzorgd door onze eigen leveringsploegen. Onze ervaren medewerkers gaan daarbij steeds omzichtig en veilig te werk.

Ergoline is wat leveringen betreft trouwens zeer flexibel. Voor een levering nemen we steeds contact met u op en wordt er een concrete datum van levering afgesproken. Desgewenst kunnen onze monteurs u ook een half uur op voorhand van hun aankomst verwittigen.

Meer informatie vindt u hier.

Opgelet: in sommige gevallen moeten wij beroep doen op een ladderlift. (zie volgende vraag)

Bij het plaatsen van uw bestelling zal een medewerker de gewenste leveringslocatie zorgvuldig met u doornemen. Bij levering van groter meubilair op verdieping, moeten wij beroep doen op een ladderlift. Deze wordt uiteraard ook geregeld door Ergoline. De kostprijs wordt op voorhand kenbaar gemaakt en hangt af van de locatie en tijdsduur.

Indien u oud kantoormeubilair graag laat meenemen door Ergoline (bij levering van nieuw meubilair) dan kan u dit op voorhand aanvragen. De medewerkers van ons zusterbedrijf Outlet-Kantoormeubelen beoordelen graag uw aanvraag.
Om u zo snel mogelijk een antwoord te bieden, kan u ons best volgende informatie bezorgen per mail: inventarislijst (liefst met merk van het meubilair) + foto's.

De leveringstermijn is sterk afhankelijk van de bestelde producten. De specifieke leveringstermijn voor uw keuze vermelden we daarom steeds in onze offertes en bestelbons.

Als leidraad kan u het volgende hanteren:
Populaire producten zoals onze Ergoline Flex bureaustoel of Ergoline Move zit-sta bureau hebben wij steeds in stock. Ook ergonomische accessories hebben wij steeds in beperkte voorraad.
Bij ander meubilair geldt normaal een leveringstermijn door de fabrikant van ca. 4 weken. Voor speciale afwerkingen en projectmeubilair kan dit oplopen tot ca. 6-7 weken.

Vragen na verkoop
De garantie op meubilair hangt af van het merk en type. Op het meeste meubilair geven wij 5 tot 10 jaar garantie. De waarborg wordt daarbij steeds op de factuur vermeld.
Alle defecten binnen garantietermijn die het gevolg zijn van 'normaal gebruik' van het meubilair worden gedekt en kunnen hersteld worden door onze eigen servicedienst. Defecten die duidelijk het gevolg zijn van abnormaal gebruik (vb gescheurde zitkussens als gevolg van het plaatsen van schoenzolen op de zit/kleermakerszit worden niet gedekt.) De waarborg vervalt tevens wanneer de klant zelf een herstelling heeft trachten uit te voeren.
Neem contact op met ergoline. Stuur ons best een paar foto's zodat wij de schade kunnen beoordelen en meteen een oplossing kunnen voorstellen. Ergoline heeft een groot eigen aterlier met wisselstukken van vele merken + stofferingsdienst. We zorgen zo voor een snelle herstelling!